عزیزا...سیفی فرماندار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان ، جانبازان و خانواده های معظم شهداء تبریک گفت.

عزیزا...سیفی در پیام خود با بیان اینکه رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس با بهره گیری از مکتب عاشورا توانستند بر دنیای کفر غلبه کنند آورده است خاطرات ، ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزشهای انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچ گاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

فرماندار اظهار داشته است: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی و نیز شکست دشمن افتخاری عظیم را برای کشور وانقلاب به ارمغان آورده اند.

وی با اعلام اینکه دشمن از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خاطر نشان کرده است امروز کشورهای یاغی جهان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی  قصد ضربه زدن به این نظام هستند که با توجه به آن وظیفه همه را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل سنگین تر کرده است.

فرماندار  با اشاره به نقش کم نظیر مردم دارالعباده یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس افزوده است:مردم و بخصوص جوانان این دیار نیز همگام با سایر مردم کشور با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته تا برگ زرینی را به دفتر افتخاران ایران اسلامی اضافه نمایند.

سیفی در پایان از خداوند منان مسئلت نموده است تا در پرتو هدایت مقام معظم رهبری هر چه بیشتر در جهت گسترش و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس گام برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا